Usluge
Zastupanje i posredovanje
Radimo za Vas:
Obavljamo sve vrste agencijskih poslova prema institucijama i ustanovama
Zastupanje na stručnim skupovima i u pregovorima
Medijacija, posredovanje u mirnom rešavanju sporova
Trgovinsko posredovanje i zastupanje
Nalaženje i dovođenje u vezu sa nalogodavcem lice radi pregovora o zaključenju određenog ugovora.
Zastupanje na skupovima, sajmovima, u institucijama i posredovanje u pregovorima.
Edukacija i treninzi
Redovno održavamo korporativne treninge, predavanja i seminare koji prate svetske trendove u oblasti tehnologije i menadžmenta drumskog transporta, distribucije, skladištenja, postupanja i rukovanja materijalom, informacionih tehnologija, a sve u cilju edukacije zaposlenih u transportu.
Redovni treninzi pod našim pokroviteljstvom:
- Radno vreme posade vozila i tahografi
- Bezbednost u drumskom transport
- Menadžment logistike preduzeća,
- ADR obuke za ovlašćena lica, vozače i rukovaoce
- Carinsko postupanja i TIR
- Ljudski resursi i motivacija
- Trening poslovne komunikacije
- Trening suočavanja sa stresom
Istraživanje tržišta
Za kvalitetno poslovno odlučivanje preduslov je da u svakom momentu kvalitetna pravovremena i tačna informaicija, kao i poznajete tržište kojem se obraćate i na kome se deluje.
Za kvalitetan rad neophodno sistematsko prikupljanje informacija radi planiranja. Mi kontinualno, sistematski pratimo i sprovodimo kvalitativna i kvantitativna istraživanja u sektoru transporta koristeći formalne i neformalne metode prikupljanja informacija.
Posebno treba imati u vidu da je privredni i transportni sistem veoma dinamičan a da se u narednom periodu mogu očekivati značajne izmene uslova posovanja. Evolutivno pravilo “prilagodi se ili nestani” oduvek važi i u poslovanju. Kako se prilagoditi ako ne prepoznajete kakve se promene i na kojim poljima dešavaju?
Pomoći ćemo Vam da prilikom angažovanja saradnika, pojedinaca ili kompanija pravilno i jasno obrazložite cilj istraživanja, informacije koje su vam potrebne i vremenski rok koji vam odgovara, zajedno sa Vama ćemo opredeliti profesionalan i stručan tim koji će biti kreiran u skladu sa postavljenim ciljevima i opredeljenim budžetom.
Informacija je najvažniji deo uspeha, a kvalitetna analiza i sagledavanje uticaja je od izuzetne važnosti za kvalitetnu odluku danas za dobar rezultat sutra. Posedujemo pouzdane metode i resurse za:
- Analize segmenata privrednih i transportnog sektora i trendova
- Analize konkurentnostii analize ključnih konkurenata
- Analize tržišnog učešća i sezonskih karakteristika usluga
- Analize struktura cena usluga i dinamike troškova za optimizaciju procesa
- Analize ciljnih tržišta i potencijala
- Analize zadovoljstva korisnika usluga
- Analize zadovoljstva zaposlenih, njihovih međuodnosa i potencijala
Marketing
Tržište saobraćajnih usluga je veoma kompleksno i dinamično. Promene su dosta izražene kako na strani ponude, tako i na strani tražnje. Marketing u transportu ima veoma veliku širinu i svoje specifičnosti, kako sa aspekta korisnika usluga u vremnu i prostoru, tako i sa aspekata konkurencije, zakonskih rešenja i ograničenja uz veoma veliki uticaj novih tehnologija i ljudskog faktora.
Specifičnosti saobraćajne usluge posledica su načina nastajanja,načina ispoljavanja tražnje i načina usklađivanja ponude i tražnje. Saobraćajna usluga je nematerijalni proizvod koji ne može egzistirati izvan procesa njene proizvodnje, proces proizvodnje i potrošnje je sinhronizovan vremenski i prostorno. Kvalitet usluge nije unapred poznat za korisnika.
Na strani tražnje su građani i razne organizacije koji imaju potrebe za saobraćajnim uslugama. Motivi korišćenja saobraćajnih usluga su različiti ne samo kod građana kao potencijalnih putnika već i kod privrednih i neprivrednih organizacija i institucija. Kao i u ostalim privrednim delatnostima i u saobraćaju je razumevanje motiva korišćenja saobraćajnih usluga pouzdana osnova za razumevanje kretanja tražnje kako ukupne, tako i za pojedine vrste saobraćajnih usluga. Integralni pristup tržištu saobraćajnih usluga je neophodan.
Promocija je instrument koji je od istog stepena značaja u saobraćaju kao i u ostalim privrednim delatnostima. Postoji sloboda saobražajnih organizacija da ovaj instrument koriste da bi uticali kako na primarnu, tako i na selektivnu tražnju. Promociona aktivnost treba da doprinese stvaranju adekvatne slike o saobraćajnim organizacijama i o njihovim naporima da se prilagode potrebama savremenog čoveka i privrede.
Realizujemo:
- Pomoć pri izradi biznis planova, sa svim elementima marketing miksa.
- Konsalting usloge marketing logistike.
- Konsalting uslige analize struktura troškova poslovanja i racionalizacije poslovanja.
- Konsultanrske usluge analiza cena usluga i unapređenja profitabilnosti poslovanja.
- Sprovođenje marketinških kampanja.
- Promocija na skupovima , javni nastupima i sastancima, kao i njihova organizacija.
- Modeli marketing kampanja za promovisanje održivih vidova transporta.
- Izrada marketng video i štampanih materijala u marketing kampanjama.
- Izrada bilborda, banera, reklamnog promotivnog materijala i prezenta kompanija