POUZDANOST

POUZDANOST

STRUČNOST

STRUČNOST

ODGOVORNOST

ODGOVORNOST

Javne nabavke predstavljaju skup veoma složenih radnji kojima Naručioci nabavljaju dobra, usluge ili radove pod uslovima propisanim Zakonom o javnim nabavkama. Mi pružamo savetodavnu pomoć kako naručiocima, tako i ponuđačima u postupcima javnih nabavki. 

Naručioci (državni organi, organi lokalne samouprave, javna/ komunalna preduzeća, škole, bolnice…) predstavljaju glavnog aktera u sistemu javnih nabavki budući da raspolažu i upravljaju sredstvima za realizaciju javne nabavke. straživanje tržišta, formiranje procenjene vrednosti javne nabavke, pripremanje i objavljivanje plana javnih nabavki, pokretanje konkretnog postupka javne nabavke, sačinjavanje tehničkih specifikacija i izrada konkursne dokumentacije, objavljivanje javne nabavke, postupak otvaranja i evaluacije ponuda, izbor najpovoljnijeg ponuđača, odgovor na eventualne zahteve za zaštitu prava, zaključenje i izvršenje ugovora… samo su neki od poslova koje je svaki Naručilac u obavezi da uradi u skladu sa interesima korisnika i u skladu sa zakonom.

Sa druge strane nalaze se ponuđači – domaća i strana privredna društva, preduzetnici, fizička lica, pa čak i drugi naručioci, koji učestvuju u postupcima javnih nabavki nudeći dobra, usluge ili radove sa željom da njihova ponuda bude izabrana kao najpovoljnija. Međutim, njihova uloga se tu ne iscrpljuje – ponuđačima su omogućeni i mehanizmi da kroz postupak zaštite prava ukažu na eventualne nepravilnosti ili povrede propisa u postupku javne nabavke, te tako, na određeni način, oni predstavljaju i vrstu korektivnog mehanizma u postupcima javnih nabavki.

Sistem javnih nabavki u Republici Srbiji čini i niz institucija koje su, svaka u okviru svoje nadležnosti, uključene u pojedine faze sprovođenja i kontrole procedura javnih nabavki, a svojom praksom oblikuju i način primene propisa i sprovođenja procedura. To su, pre svih: Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, Uprava za javne nabavke, Komisija za zaštitu konkurencije, Državna revizorska institucija, ali i pravobranilaštvo, tužilaštvo i sudovi, kao i brojni drugi državni organi.

Svojim iskustvom i znanjem propisa i procedura, te poznavanjem načina rada i nadležnosti institucija predstavljamo sigurnog i pouzdanog partnera koji će Vam pomoći da razrešite sve nedoumice i probleme sa kojima se susrećete prilikom sprovođenja ili učestvovanja u postupcima javnih nabavki.

Naš tim se angažuje iz sledećih razloga:

  • Nedostatak odgovarajućih kadrova;
  • Potreba za novim idejama;
  • Podrška realizaciji politika kompanije;
  • Potreba za unapređenjem poslovanja i prodaje;
  • Državna regulativa;
  • Potreba za unapređenjem efikasnosti;
  • Potreba za iznalaženje problema i davanjem predloga rešenja;
  • Potreba za treningom zaposlenih;
  • Potreba za analizama pri zaokretima u poslovanju;
  • Trenutne pomoći i podrška u specifičnoj oblasti;
  • Potreba za objektivnim i nepristrasnim mišljenjem;
  • Pravdanje donetih odluka pred upravnim odborom;
  • Potreba za organizacionim/individualnim učenjem;

Bisnis konsalting je potreban :

  • Kada ne postoji definisan poslovni plan;
  • Neobjašnjivo nizak moral i samopouzdanje;
  • Konstantan rast troškova ili pad produktivnosti;
  • Problem sa likvidnošću i kašnjenjem;
  • Slabljenje pozicija na tržištu;
  • Zaposleni previše rade;
  • Prekomeran rad bez postizanja očekivanih ciljeva;
  • Kontinuirana slaba snabdevenost;
  • Nedostatak informacija o konkurenciji sa tržišta;
  • Nedostatak znanja da bi kompanija prešla u sledeću fazu razvoja;

Biznis konsalting se sprovodi u sledećim fazama :

  • Inicijalna faza – upoznavanje;
  • Dijagnostifikovanje problema;
  • Planiranje aktivnosti za rešenje problema;
  • Implementacija rešenja;
  • Završavanje projekta;
  • Praćenje i nadzor poslovanja;
  • Kontinualan moritoring tržišta;

Vrste konsalting usluga :

  • Strateški konsalting;
  • Menadžment konsalting;
  • Operativni konsalting: Marketing, Prodaja, Proizvodnja,
  • HR konsalting;
  • IT konsalting.

Kako se naplaćuju usluge poslovnog konsaltinga :

  • Konsultant sati/dani;
  • Paušal (definiše se broj sati u toku meseca, kolika je konsultant na raspolaganju klijentu);
  • Na osnovu performansi zahteva;
  • Fiksna cena angažovanja;
  • Procenat od ostvarenog efekta u poslovanju za definisani period;

Namenjeno stranim kompanijama koje dolaze na tržište Srbije, kao i podršku domaćim kompanijama i pojedincima u navedenim oblastima. Kompletna podrška pri osnivanju kompanija u pogledu:

  • Operativnog vođenja celokupnog procesa registracije;
  • Pronalaženja partnera za pravna pitanja;
  • Pronalaženja partnera za finansijska, računovodstvena i poreska pitanja;
  • Pronalaženja zaposlenih;
  • Pronalaženja kancelarija;
  • Pronalaženje adekvatnog ERP rešenja;
  • Pronalaženje adekvatnog partnera za e-commerce rešenja;
  • Pronalaženje adekvatnog partnera za pitanja infrastrukture;
  • Analize tržišta;
  • Analiza ciljnih grupa klijenata ili konkurencije;
  • Pravljenja plana razvoja na tržištu;
  • Pozicioniranje na tržištu;
  • Sve vrste oglašavanja;
  • Drugih pitanja vezanih za poslovanje.

U SIGURNIM RUKAMA

 

Biznis konsaltnig je zasnovan na davanju saveta i pružanju pomoći u vezi aktivnosti koje su vezane za menadžment. To obično uključuje pronalaženje i istraživanje problema, rizika ili prilika, preporučivanje odgovarajućih rešenja, modela i pomoć pri implemetaciji rešenja.

  • Pronalaženje problema;
  • Preporučivanje rešenja;
  • Podrška pri realizaciji ciljeva
  • Pomoć pri implementaciji rešenja.

Identifikacija trenutne situacije

Cilj: Saznati na koji način pojedinci i timovi obavljaju svoj posao putem praćenja na licu mesta:

  • Utvrđen način rada;
  • Utvrđen način komunikacije;
  • Dobijen uvid u stepen razvijenosti menadžerskih veština;
  • Definisani problemi sa kojima se zaposleni susreću i načini njihovog prevazilaženja;
  • Identifikovane kritične tačaka u vezi sa funkcionisanjem poslovnih
  • procesa (komunikacija, timski rad, priroda procesa i procedura);
  • Utvrđivanje potrebnih kompetencija

Analiza trenutne situacije u kompaniji

Cilj: Na objektivan način prikazati trenutno stanje u kompaniji.

  • Opis trenutne situacije-generalni utisak;
  • Trenutni opis radnih mesta;
  • Kompetencija;
  • Organizacione kulture.

Predlog meta za unapređenje poslovanja

Cilj: Unaprediti ili promeniti dosadašnji način rada.

  • Analiza ključnih indikatora posloavanja
  • Definisanje horizontalnih i vertikalnih funkcionalnosti;
  • Definisanje organizacione strukture;
  • Definisanje potrebnih kompetencija;
  • Novi opis poslova;
  • Definisanje ključnih pokazatelja učinka;
  • Definisanje novih radnih mesta;

Podrška pri implementaciju novog rešenja

Cilj: Na što lakši način implemetirati definisane mere.

  • Kontrola kako se implementiraju definisane mere i uvode novi načini rada;
  • Po potrebi - uvesti potrebne korekcije.

Izrada P&L-a (bilans uspeha)

  • Cilj:Dobiti realnu sliku prihoda, struktura troškova i realnog ostvarenja u vremenskim okvirima